VGV

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden? 
Ik streef ernaar om uw bestelling binnen vijf werkdagen te verzenden. Op het moment van verzending zult u een bericht ontvangen. Mocht het niet lukken om uw bestelling binnen vijf werkdagen te verzenden dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht. 

Is het mogelijk om een product in een andere kleur te bestellen? 
Stuur een mail naar info@elkepeters.nl met daarin de gewenste kleur, dan kan ik kijken of dit mogelijk is. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 
U kunt uw bestelling ook ophalen. In de bestelproces kunt u kiezen voor 'Afhalen bij winkelier'. Vervolgens kunt u via de mail een afspraak maken om uw bestelling op te halen. 

Wat moet ik doen bij transportschade? 
Het gebeurt weleens dat producten tijdens het transport beschadigd raken. Wanneer dit gebeurt vraag ik u vriendelijk binnen 48 uur contact op te nemen via info@elkepeters.nl. Vermeld in de mail uw ordernummer, naam en de schade en voeg een foto toe waarop de schade goed te zien is. 

Een product is uitverkocht, kan ik het toch bestellen? 
Ik maak alle producten zelf, hierdoor is niet altijd alles op voorraad. Stuur een mail naar info@elkepeters.nl om te vragen of het mogelijk is het artikel naar keuze bij te maken.  

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen. 
Neem dan contact met mij op, omschrijf uw bestelling en ik ga dan na of de bestelling wel is binnengekomen.

© 2021 - 2022 elkepeters | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel